KIM JESTEŚMY?
POZNAJMY SIĘ
” Z nauką jest jak z wiosłowaniem pod prąd.
Skoro tylko zaprzestaniesz pracy, zaraz spycha cię do tyłu.”
BENJAMIN BRITTEN
Od kilkunastu lat nasza droga zawodowa spleciona jest z tymi, którzy nie chcą dać się zepchnąć do tyłu, kształcąc się bezustannie i podnosząc swoje kwalifikacje. To dla nich przygotowywaliśmy niezliczoną liczbę spotkań, na których najlepsi przekazywali swoją wiedzę i doświadczenie najlepszym – tym, którzy inwestują swój czas i siły w swoją edukację.
Naszą misją i pragnieniem jest myśl zawarta w nazwie naszej firmy – „Sans Souci” (fr. bez trosk) – aby wszyscy uczestnicy naszych spotkań byli całkowicie „bez trosk” i mogli skupić się na tym, co najważniejsze – edukacji na najwyższym poziomie.
Wszystkie troski związane z przygotowaniem takich wydarzeń będą naszym i tylko naszym udziałem.
DAMIAN GRUSZCZYŃSKI
CEO & Founder
Z wykształcenia filozof i menedżer kultury. Ponad 20 lat doświadczeń w branży MICE zbierał, piastując stanowiska na wszystkich szczeblach w departamentach organizacji i sprzedaży w firmach „Kancelaria Doradcza People Meet People” oraz „Symposion” Przygotował od strony realizacyjnej i sponsoringowej ponad 1000 wydarzeń konferencyjnych i eventowych różnego rodzaju. Nałogowy kolekcjoner płyt z dobrą muzyką. Zdobywca Korony Półmaratonów Polskich.
W ramach portalu „Sekielski Brothers Studio” prowadzi swój autorski program „Z innej strony” oraz publikuje swoje wywiady na łamach „Newsweek Polska”.
EWA MAZA
CEO & Founder
Z wykształcenia filolog bułgarski, literaturoznawca. Studentka studiów podyplomowych w zakresie historii sztuki i współczesnej komunikacji wizualnej Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk. Konferencje medyczne organizuje już od prawie dwudziestu lat, wcześniej zdobywając wszechstronne doświadczenie na stanowiskach realizacyjnych i kierowniczych w firmach „Termedia” i „Symposion”.
Od lat zakochana w Bałkanach, kulturze żydowskiej, jazzie i dobrej literaturze.
FILIP WALCZAK
Project Manager
Ukończył studia z filologii angielskiej. Po ukończeniu uczelni podjął pracę jako manager w branży hotelarskiej, gdzie zdobył cenne doświadczenie w zarządzaniu zespołem i obsłudze klienta. Jednak nie ograniczał się tylko do branży hotelarskiej. Z czasem zdecydował się poszerzyć swoje horyzonty i zmienić ścieżkę zawodową. Przeszedł na stanowisko event managera, gdzie organizował różnego rodzaju wydarzenia, takie jak koncerty, czy spotkania biznesowe. Jego umiejętność planowania, koordynacji i komunikacji przyczyniła się do sukcesu wielu udanych imprez.
Aktualnie, jako project manager, wykorzystuje swoje doświadczenie zarówno z branży hotelarskiej, jak i eventowej, aby skutecznie realizować cele. Jest odpowiedzialny za koordynację działań, ustalanie celów projektu, monitorowanie postępów i zapewnienie terminowego wykonania zadań. Prywatnie miłośnik podróży, kolekcjoner winyli, zakochany w snowboardzie.
BARTOSZ KRUPIŃSKI
Senior Account Manager
Ukończył studia prawnicze. Początkowo związany z sektorem bankowo-finansowym. Posiada kilkunastoletnie wszechstronne doświadczenie zawodowe w branży konferencji medycznych od organizacji spotkań, marketingu po realizowaną z sukcesem sprzedaż w relacji z partnerami farmaceutycznymi. W jego portfolio znajdują się setki przedsięwzięć konferencyjnych na terenie całego kraju. Prywatnie – uznany mistrz kuchni, miłośnik wina, wiecznie niespełniony podróżnik. Zodiakalny Bliźniak
Maciej Klimczak
Account Manager
Specjalista marketingu i reklamy z bagażem doświadczeń nabytych zarówno bezpośrednio u wydawców jak i agencji reklamowych. Producent mediów cyfrowych po PWSFTviT w Łodzi. Sprawny negocjator z pro biznesowym podejściem. Nieszablonowy sposób myślenia okraszony abstrakcyjnym poczuciem humoru. Prywatnie fan tenisa, ekstremalnej jazdy na rowerze oraz sportów motorowych szczególnie Formuły 1.
MARCIN TRYDEŃSKI
PR Manager
Doktor nauk humanistycznych oraz dziennikarz i specjalista ds. komunikacji społecznej; założyciel i partner zarządzający agencji LTM Communications; sekretarz Wielkopolskiej Izby Przemysłowo-Handlowej. Doświadczony konsultant – realizował projekty komunikacyjne oraz wizerunkowe dla organizacji z wielu branż i sektorów rynku. Prowadził zajęcia dydaktyczne dla studentów UAM oraz szkolenia, między innymi z zakresu marketingu i Public Relations. Specjalizuje się w media relations, zarządzaniu kryzysowym i planowaniu strategicznym. Prywatnie miłośnik japońskich sztuk walki.
MACIEJ PIETRZYK
Realizacja techniczna
Kilkunastoletnie doświadczenie w kompleksowym organizowaniu konferencji medycznych zdobywał w firmach Termedia i Symposion. Przygotował od strony logistycznej setki konferencji i kongresów ogólnopolskich, które zakończyły się sukcesem. Bardzo dobrze odnajduje się w zespołach projektowych, którymi potrafi sprawnie zarządzać. Na swoim koncie ma również koordynację projektów wideokonferencyjnych dla lekarzy.
Prywatnie pasjonat nurkowania i wielbiciel nowoczesnej technologii.
Paulina Bury
Specjalista ds. promocji i obsługi klienta
Absolwentka Pedagogiki na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Jako prezes koła naukowego współpracowała z przedstawicielami uczelni, organizacji pozarządowych i fundacji. Organizowała m.in. Targi Kół Naukowych "Ogrody na Około" i wydarzenie "Rekiny Canvy". Nabyła kompetencje z zakresu tworzenia identyfikacji wizualnej i strategii promocyjnych oraz content marketingu. Rozwija się w grafice projektowej i UX/UI. Prywatnie zainteresowana psychologią i nowymi mediami.
SŁAWOMIR NAZARUK
Web & Graphic Manager
Z wykształcenia informatyk, jednak to w branży grafiki i web design'u odnalazł swoją pasje. Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w branży marketingowej i graficznej. Uczestnik licznych kursów i szkoleń związanych z designem, grafiką i budową serwisów internetowych. W portfolio posiada setki zbudowanych stron internetowych i projektów graficznych. Prywatnie pasjonat majsterkowania i DIY oraz dobrego kina.
Zapraszamy do zapoznania się z rekomendacjami jakie otrzymaliśmy od naszych klientów.