KIM JESTEŚMY?

POZNAJMY SIĘ

 


” Z nauką jest jak z wiosłowaniem pod prąd.
Skoro tylko zaprzestaniesz pracy, zaraz spycha cię do tyłu.”

BENJAMIN BRITTEN


Od kilkunastu lat nasza droga zawodowa spleciona jest z tymi, którzy nie chcą dać się zepchnąć do tyłu, kształcąc się bezustannie i podnosząc swoje kwalifikacje. To dla nich przygotowywaliśmy niezliczoną liczbę spotkań, na których najlepsi przekazywali swoją wiedzę i doświadczenie najlepszym – tym, którzy inwestują swój czas i siły w swoją edukację.

 

Naszą misją i pragnieniem jest myśl zawarta w nazwie naszej firmy – „Sans Souci” (fr. bez trosk) – aby wszyscy uczestnicy naszych spotkań byli całkowicie „bez trosk” i mogli skupić się na tym, co najważniejsze – edukacji na najwyższym poziomie.

 

Wszystkie troski związane z przygotowaniem takich wydarzeń będą naszym i tylko naszym udziałem.

ZESPÓŁ TWORZĄCY SANS SOUCI

DAMIAN GRUSZCZYŃSKI

CEO & Founder


Z wykształcenia filozof i menedżer kultury. Ponad 20 lat doświadczeń w branży MICE zbierał, piastując stanowiska na wszystkich szczeblach w departamentach organizacji i sprzedaży w firmach „Kancelaria Doradcza People Meet People” oraz „Symposion” Przygotował od strony realizacyjnej i sponsoringowej ponad 1000 wydarzeń konferencyjnych i eventowych różnego rodzaju. Nałogowy kolekcjoner płyt z dobrą muzyką. Zdobywca Korony Półmaratonów Polskich.
W ramach portalu „Sekielski Brothers Studio” prowadzi swój autorski program „Z innej strony”.

EWA MAZA

CEO & Founder


Z wykształcenia filolog bułgarski, literaturoznawca. Studentka studiów podyplomowych w zakresie historii sztuki i współczesnej komunikacji wizualnej Instytutu Sztuki Polskiej Akademii Nauk. Konferencje medyczne organizuje już od prawie dwudziestu lat, wcześniej zdobywając wszechstronne doświadczenie na stanowiskach realizacyjnych i kierowniczych w firmach „Termedia” i „Symposion”.
Od lat zakochana w Bałkanach, kulturze żydowskiej, jazzie i dobrej literaturze.

MACIEJ PIETRZYK

Senior Project Manager


Kilkunastoletnie doświadczenie w kompleksowym organizowaniu konferencji medycznych zdobywał w firmach Termedia i Symposion. Przygotował od strony logistycznej setki konferencji i kongresów ogólnopolskich, które zakończyły się sukcesem. Bardzo dobrze odnajduje się w zespołach projektowych, którymi potrafi sprawnie zarządzać. Na swoim koncie ma również koordynację projektów wideokonferencyjnych dla lekarzy.
Prywatnie pasjonat nurkowania i wielbiciel nowoczesnej technologii.

BARTOSZ KRUPIŃSKI

Senior Account Manager


Ukończył studia prawnicze. Początkowo związany z sektorem bankowo-finansowym. Posiada kilkunastoletnie wszechstronne doświadczenie zawodowe w branży konferencji medycznych od organizacji spotkań, marketingu po realizowaną z sukcesem sprzedaż w relacji z partnerami farmaceutycznymi. W jego portfolio znajdują się setki przedsięwzięć konferencyjnych na terenie całego kraju. Prywatnie – uznany mistrz kuchni, miłośnik wina, wiecznie niespełniony podróżnik. Zodiakalny Bliźniak

Filip Walczak

Project Manager


Ukończył studia z filologii angielskiej. Po ukończeniu uczelni podjął pracę jako manager w branży hotelarskiej, gdzie zdobył cenne doświadczenie w zarządzaniu zespołem i obsłudze klienta. Jednak nie ograniczał się tylko do branży hotelarskiej. Z czasem zdecydował się poszerzyć swoje horyzonty i zmienić ścieżkę zawodową. Przeszedł na stanowisko event managera, gdzie organizował różnego rodzaju wydarzenia, takie jak koncerty, czy spotkania biznesowe. Jego umiejętność planowania, koordynacji i komunikacji przyczyniła się do sukcesu wielu udanych imprez.


Aktualnie, jako project manager, wykorzystuje swoje doświadczenie zarówno z branży hotelarskiej, jak i eventowej, aby skutecznie realizować cele. Jest odpowiedzialny za koordynację działań, ustalanie celów projektu, monitorowanie postępów i zapewnienie terminowego wykonania zadań. Prywatnie miłośnik podróży, kolekcjoner winyli, zakochany w snowboardzie.

MARCIN TRYDEŃSKI

PR Manager


Doktor nauk humanistycznych oraz dziennikarz i specjalista ds. komunikacji społecznej; założyciel i partner zarządzający agencji LTM Communications; sekretarz Wielkopolskiej Izby Przemysłowo-Handlowej. Doświadczony konsultant – realizował projekty komunikacyjne oraz wizerunkowe dla organizacji z wielu branż i sektorów rynku. Prowadził zajęcia dydaktyczne dla studentów UAM oraz szkolenia, między innymi z zakresu marketingu i Public Relations. Specjalizuje się w media relations, zarządzaniu kryzysowym i planowaniu strategicznym. Prywatnie miłośnik japońskich sztuk walki.

MACIEJ KLIMCZAK

Account Manager


Specjalista marketingu i reklamy z bagażem doświadczeń nabytych zarówno bezpośrednio u wydawców jak i agencji reklamowych. Producent mediów cyfrowych po PWSFTviT w Łodzi.

Sprawny negocjator z pro biznesowym podejściem. Nieszablonowy sposób myślenia okraszony abstrakcyjnym poczuciem humoru.

Prywatnie fan tenisa, ekstremalnej jazdy na rowerze oraz sportów motorowych szczególnie Formuły 1.

Paulina Bury

Specjalista ds. promocji i obsługi klienta


Absolwentka Pedagogiki na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Jako prezes koła naukowego współpracowała z przedstawicielami uczelni, organizacji pozarządowych i fundacji. Organizowała m.in. Targi Kół Naukowych "Ogrody na Około" i wydarzenie "Rekiny Canvy". Nabyła kompetencje z zakresu tworzenia identyfikacji wizualnej i strategii promocyjnych oraz content marketingu. Rozwija się w grafice projektowej i UX/UI. Prywatnie zainteresowana psychologią i nowymi mediami.

SŁAWOMIR NAZARUK

Web & Graphic Manager


Z wykształcenia informatyk, jednak to w branży grafiki i web design'u odnalazł swoją pasje. Posiada ponad 15 letnie doświadczenie w branży marketingowej i graficznej. Uczestnik licznych kursów i szkoleń związanych z designem, grafiką i budową serwisów internetowych. W portfolio posiada setki zbudowanych stron internetowych i projektów graficznych. Prywatnie pasjonat majsterkowania i DIY oraz dobrego kina.

NASZE PORTFOLIO I REKOMENDACJE

Zapraszamy do zapoznania się z rekomendacjami jakie otrzymaliśmy od naszych klientów.